Boucheron – šperkařská noblesa převedená do vůní
Značka Boucheron je známá především jako jedna z nejstarších a nejluxusnějších šperkařských značek Paříže. Její parfémová linie však nezůstává pozadu – odráží stejné hodnoty jako klenoty: eleganci, preciznost a nadčasovou krásu. První vůně Boucheron spatřila světlo světa v roce 1988 a od té doby značka nabízí vůně pro muže i ženy, které se nebojí zazářit.
Ikonické vůně Boucheron – když parfém připomíná drahokam
Každá vůně Boucheron je navržena jako skutečný olfaktorický šperk. Flakony často připomínají prsteny, náramky nebo kameny zasazené do zlata, a vůně samy o sobě nesou stejnou noblesu.
Jaipur Homme / Jaïpur Bracelet
Vůně inspirované mystickým indickým městem Džajpur a jeho královskými paláci.
Jaipur Homme – mužná, kořenitě-orientální kompozice s tóny citrusů, skořice, jantaru a tonkových bobů. Působí charismaticky a svůdně.
Jaïpur Bracelet – ženská varianta je květinová a jemná, s tóny konvalinky, listů fialky, pivoňky a kosatce, které doprovází jemné dřevité a pižmové tóny.
Quatre / Quatre en Bleu
Kolekce Quatre je poctou ikonickému prstenu značky.
Quatre – jiskřivá a moderní květinově-ovocná vůně s grepem, růží a zlatavou vanilkou. Elegantní, lehce rebelská, ideální pro sebevědomou ženu.
Quatre en Bleu – svěžejší a vzdušnější interpretace se zelenými tóny, růží a mošusem. Připomíná svěží ráno v Paříži.
Kdo stojí za vůněmi?
U značky Boucheron se zpravidla neuvádějí jména jednotlivých parfumérů. Vznik vůní je výsledkem práce kreativního týmu, který ctí šperkařskou tradici a převádí ji do voňavých kompozic. Cílem je spojit smyslovou krásu parfému s vizuální elegancí šperku.